CVT ATF Şanzıman Yağı

STARK OİL

Açıklama

CVT ATF Şanzıman Yağı, multitronic (CVT zinciri) ve kemer sistemli (push belt) şanzıman uygulamalarında sürekli değişken transmisyon (CVT) sistemlerinde kullanım için geliştirilmiş, binek araçlarda kullanılmak üzere tasarlanmış, özel katıklar ve yüksek performanslı sentetik baz yağların harmanlanmasıyla formüle edilmiş tam sentetik transmisyon sıvısıdır.

Kullanım Yerleri

AUDI, VW, FORD, HONDA, TOYOTA, NISSAN, MITSUBISH, SUBARU, MINI COOPER, HYUNDAI, KIA, SUZUKI, DODGE, JEEP, FORD, MERCEDES BENZ markalarının binek araçlarının zincir ve kemer tipte ( chain and belt ) sürekli değişken transmisyonlarında (CVT şanzımanlarında ) kullanılır. Hibrit CVT uygulamalarında (Ford ve Toyata) kullanımı önerilmez.

Özellikleri ve Faydaları

  • Üstün Sürtünme Dayanıklılığı
Çelik sürtünme dayanıklılığı üzerinde olağanüstü çelik iletim performansını korur.
  • Dişlilerde Aşınmaya Karşı Koruma Performansı
Mükemmel dişli aşınma koruması iletim performansını ve ömrünü uzatır.
  • Yüksek Hava Tahliyesi
Köpük engelleyici yapısıyla düzgün hava tahliye özelliği sağlar.
  • Sarsıntısız Geçiş Kolaylığı
Her mevsimde sentetik yapısı sayesinde vites geçiş kolaylığı sağlar.
  • Etkin Yağlama
Yağ değişim aralığı boyunca etkili yağlamayı sürekli kılar

Teknik Özellikleri

RENKGÖZLEKIRMIZI
VİSKOZİTE 100 °C, cst ASTM D 445 7.1
VİSKOZİTE İNDEKS ASTM D 2270 175
ALEVLENME NOKTASI,°C ASTM D 92 230
AKMA NOKTASI , °C ASTM D 97 -51
 * Yukarıdaki veriler tipik değerler olup üretimden üretime değişebilir.

Karşıladığı Şartnameler

AUDI/VW (TL 52180-G 052 180), FORD (CVT23), NISSAN (NS-2), SUBARU (NS-2 / LINEARTRONIC CVTF), MINI COOPER (EZL 799), FORD (CVT30 / MERCON C), MB 236.20, TOYOTA (TC), DODGE / JEEP (NS-2 / CVTF+4), MITSUBISH (CVTF-J1/ SP-III), HYUNDAI / KIA (SP-III), HONDA (HMMF), SUZUKI (TC / NS-2 / CVT GREEN 1), GM / SATURN (DEX-CVT)

Yardıma mı ihtiyacın var?

Hızlıca iletişime geçerek ürün hakkında merak ettiklerinizi öğrenebilirsiniz.