ATF DEXRON II, otomobillerin otomatik şanzıman ve transmisyonlarında kullanılır.
Kullanım Yerleri
AUDI, VW, FORD, HONDA, TOYOTA, NISSAN, MITSUBISH, SUBARU, MINI COOPER, HYUNDAI, KIA, SUZUKI, DODGE, JEEP, FORD, MERCEDES BENZ markalarının binek araçlarının zincir ve kemer tipte ( chain and belt ) sürekli değişken transmisyonlarında (CVT şanzımanlarında ) kullanılır. Hibrit CVT uygulamalarında (Ford ve Toyata) kullanımı önerilmez.
Özellikleri ve Faydaları
- Yüksek Viskozite İndeksli
Yüksek viskozite indeksli olup dört mevsim kullanılabilir.
- Yüksek Aşınma Önleyici Özellik
Maximum yağlama ve verim, minimum aşınma sağlar. Yüksek aşınma önleyici özelliği sayesinde sistemin ömrünü uzatır.
- Yüksek Isı, Oksidasyon ve Köpük Kararlılığı
Uzun yağ değişimi aralığı sağlarken, yağın ömrünü uzatır. Pasa karşı koruma sağlar. Köpük kontrolüyle aşınmaları önler.
- Korozyona Karşı Üstün Koruma
İçerisinde bulunan korozyon inhibitörlü katık sayesinde, sistemi korozyona karşı korur.
Teknik Özellikleri
VİSKOZİTE 40 °C, CST | ASTM D 445 | 44.60 |
VİSKOZİTE 100 °C, CST | ASTM D 445 | 7.35 |
VİSKOZİTE İNDEKS | ASTM D 2270 | 130 |
ALEVLENME NOKTASI, °C | ASTM D 92 | 180 |
AKMA NOKTASI , °C | ASTM D 97 | -33 |
* Yukarıdaki veriler tipik değerler olup üretimden üretime değişebilir.Karşıladığı Şartnameler
GM DEXRON IID, GM DEXRON IIE, ZF TE ML 14A, GM ALLISON C4, MAN 339 TYPE D, CATERPILLAR TO- 2, MB 236.1 MB 236.5, VOITH 55.6335, Denisson HF O, GM TYPE A, FORD MERCON