Premium GTD Ultra 10W-40, yüksek performanslı baz yağlar ile son teknoloji ürünü dizel motorların beklentilerini karşılayabilecek performanstaki katıkların harmanlanması ile elde edilmiş tam sentetik dizel motor yağıdır.
Kullanım Yerleri
Özellikle uzun yağ değişim aralıklarının istendiği turbo dizel ağır hizmet ticari araçlarda kullanılır. Benzinli motor yağı olarak kullanılması tavsiye edilmez. Taşımacılık, inşaat, madencilik ve tarım gibi sektörlerdeki ağır vasıtalarda, iş makinelerinde ve uzun yol filolarında kullanılması önerilir.
Özellikleri ve Faydaları
- Yüksek Dispersan Özelliği Yakıt Tasarrufu
Dispersan özelliği sayesinde kirlilikleri dağıtıp, bünyesinde askıda tutarak motor parçalarındaki yağlama kanallarının sürekli temiz ve açık kalmasını sağlar, böylece motor işlevini yaparken zorlanmayacağından yakıt tasarrufu sağlanır.
- Yüksek Isı ve Oksidasyon Kararlılığı
Antioksidan özelliğinden dolayı yağın yaşlanması çok yavaş olduğundan, yağ değiştirme periyotları uzundur.
- Eksiltmeye Karşı Üstün Performans
Sentetik olması dolayısıyla yağ eksiltmesi minimal düzeydedir, yağ değiştirme periyotları uzundur.
Zararlı egzoz gazı emisyonları azaltan özelliği sayesinde çevre dostu bir üründür.
İyi bir film tabakasıyla, içeriğindeki korozyon inhibitörü sayesinde motor parçalarını korozyona karşı mükemmel bir şekilde korur.
- Düşük Sıcaklıkta Yüksek Pompalanabilirlik Özelliği
Düşük sıcaklıkta çok iyi pompalanabilirlik özelliğinden dolayı, ilk çalışma kolaylığı sağlayarak motor ömrünü uzatır.
Teknik Özellikleri
Viskozite, 100 °C, cSt | ASTM D 445 | 13.8 |
Viskozite İndeksi | ASTM D 2270 | 150 |
Alevlenme Noktası, °C | ASTM D 92 | 250 |
Akma Noktası, °C | ASTM D 97 | -33 |
*Yukarıdaki değerler tipik değerler olup üretimden üretime değişiklik gösterebilir.Karşıladığı Şartnameler
ACEA E4/E7-08, API CI-4+ / CI-4 / CH-4/CF-4/ CF, MB 228.5,Volvo VDS-3, MAN 3277, MTU Type III, Renault Trucks, RXD/RLD-2/RLD, Mack EO-M+, Cummins CES 20078/20077, Global DHD-1, Detroit Diesel 93K215